Metrogarden AVM dış otoparkına hafta sonu aracımı bıraktım ve aracımın başına geldiğimde aracım komple çizilmişti. Kamera kayıtlarına baktık ama "kameramız aracınız olduğu bölgeyi görmemektedir. " denildi. Araç Metrogarden bahçesinde kamera altındaydı ama kameraları sabit olmadığından dolayı araç çizeni görmüyor. Bu yetmiyormuş gibi güvenlik sorumlusu "gidin dava açın ne olacak? " diyor. Hatta "yapabilecek bir şey yok aracınızı kapalı otoparka koyun. " diyor bende bu açık otoparkı neden yaptınız dediğimde susuyor. İlçe emniyetten şikayette bulundum sonuçlanmasını bekliyorum ama olan aracınıza oldu. Sayın yetkili lütfen bunu dikkate alın ve kişilerin zararlarına karşılık yapılması gerekeni yapın!
Yorum Gönder