11.05.2017 tarihli saat 18:00 Zonguldak Trabzon sefer sayılı Kanberoğlu Turizm'in otobüsünde 33 numaralı koltuğu annem H** K** adına satın aldık ancak annemden bagajdan dolayı ekstra ücret talep edildi bizde cebimizdeki bozuk 10 TL'yi verdik ve bu basit ücret karşılığında bagaj sorunu çözüldü.Daha sonrasında annem otobüsteki adına kaskolu olan koltuğundan iki bayan yolcunun dayatması üzerine ikinci sınıf insan muamelesi yapılmak suretiyle başka bir koltuğa zorunlu bırakılarak gönderilmiştir ve bu sebeple de otobüste seyahat sırasında kasko ve sigorta hakkı da elinden alınmıştır. Ola ki yolculuk esnasında meydana gelecek bir kazada annemin tüm hak ve sigorta güvencesinden mahrum bırakıldığından dolayı adı geçen Kanberoğlu firması ve çalışanlarından şikayetçiyim haklarında yasal işlem başlatacağımı buradan sizlerin aracılığınızla bildiririm.
Yorum Gönder