İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bim Kasiyer İnsanları Azarlıyor

Bim Kasiyer İnsanları Azarlıyor

Pendik Fatih Mahallesi Gözdağı Caddesi'ndeki Bim'de yeni gelen uzun boylu esmer siyah saçlı kasiyerden şikayetçiyim. Onun yüzünden Bim'e gitmek istemiyorum, resmen insanları azarlıyor. Geçen gün gittim, bir sürü şey aldım, kabak çekirdeğinin fiyatını yanlış görmüşüm, kasadayken dedim yanlış görmüşüm geri verebilir miyim, önceden sorsaydın fiyatını dedi, geri almadı.Bugün de uzun ekmek simit poğaça kaymak aldım, küçük poşet uzattı bana, dedim uzun ekmeği nasıl küçük poşette taşıyım, elindeki poşete koy dedi elimde de E**** poşeti vardı. Müşteri memnuniyeti 0.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget