42 lw 5500 LG TV almıştım. 2 yıllık garantisi doldu. Teknik servisi efem elektronik'i çağırdık. Televizyonu defalarca getirip götürdüler. Bu işlem yaklaşık 8 defa kadar oldu. Teknik servis her defasında bir şey söyledi. En son dediler ki ana kart arızalı değişeceğiz (07/12/2015). 300 TL bir para verdik. Sonra 3 ay sorunsuz gitti ve yeniden getir götür işi çıkmaya başladı. Sistem güncellendi dediler. Ana kart tamiri yapıldı dediler. Memnuniyetsizlikten diğer bir teknik servisinizi aradık. Israrla TV açmasını söyledim. Teknik serviste açtılar. Adam dedi ki anakartın değişmesi lazım. Bende dedim değişmişti. Yok abi aynı duruyor. Anlayacağınız dünya markası bir firmanın yetkili servisi kandırdı. Elimde yapılan işlemlere dair belgeler mevcut. LG'nin yazdığı mesaj şok etkisi yarattı. Garantisi bitmiş ürün için servise müdahale edemiyorlarmış. Evimde ve çevremde LG' ye dair hiçbir ürünü barındırmayacağım.
Yorum Gönder