Hotiç Ayakkabı mağazasından aldığım ayakkabının bu denli arıza çıkaracağını tahmin etmemiştim. Ayakkabı yanında bulunan "gösterme" olsun diye konmuş dikişler toplasanız 10 kere giymemin akabinde bir anda patladı. Sorun şu ki, aldığınız 150 TL'lik ayakkabının faturasını saklamakta huyumuz olmadığı için, dolayısıyla mağduriyetimiz anlamış olmanız gerekecektir. Sağlamış olduğunuz hizmetin arkasında durmayacaksanız. Üstüne marka bilinirliği için çaba sarf ediyorsanız ve yönetim kurulu başkanınızın demiş olduğu "hem müşteri odaklı müşteriden yana oluyoruz... " müşteri memnuniyeti işlerinizin en ön safhasında yer alıyorsa, neden biz müşterilerinizin çaresizliği ve memnuniyetsizliği bu kadar yoğun markanıza karşı! Aslında ürün sizin ve hangi sezonda çıktığını biliyorsunuz ama neden hala amaçsız bir çırpınış da bırakıyorsunuz biz müşterilerinizi?
Yorum Gönder