Annemize 1 adet eşarp aldık kart ödemesi yaptık internet üzerinden fakat eve 2 adet eşarp yollanmış ve 2 adet eşarp ücreti alınmış. Firmayı arıyoruz hiçbir dönüş yapılmıyor ilgilenilmiyor. Kesinlikle firmaya güvenmiyoruz sorumsuzluk hat safhada. Ücreti ödenmiş eşarp için kapıda tekrar eşarp ücreti alınıyor. 2 adet yollanıyor 2 adet ücreti alınıyor.
Yorum Gönder