Kamerabayi.com'dan kamera seti sipariş ettim. Kutuyu açtığımda gelen ürünlerle sipariş ettiğim ürünlerin tek benzer tarafı kamera olmaları. Gelen ürünlerin tamamı verdiğim siparişin altında kalite ve özellikte ürünler. Şirketle irtibata geçtim, iade etmemi ve düzeltip geri göndereceklerini söylediler. 5. gün sonunda ürünlerim tekrar geldi ve kutuyu açtığımda aynı ürünleri tekrar bana kargoladıklarını gördüm. Aradığımda para iadesi istedim ilk başta kabul etmediler. Biraz bağırış çağırış olduktan sonra iadeyi kabul ettirdim ama şimdi de paramın hesaba yatırılmasını bekliyorum. Halada bir özür cümlesi duymadım hatta ortada bir problem yokmuş gibi hareket ediyorlar.
Yorum Gönder