Türk Telekom kurumsal hat kullanıcısıyım taahhüdüm bitmiş ne herhangi bir uyarı mesajı ne de herhangi bir arama aradaki fark tam 2 kat başka bir şey olduğunda 50 kere arayıp mesaj atıyorsunuz çok mu kazandınız 1 ayda 2 ay parası aldığınızda multi milyarder oldunuz değil mi ayıptır kaç yıllık hattım bu benim
Yorum Gönder