LG G3 cihazımı gönderdim telefon açılmıyordu. Ekranda hiçbir darbe yoktu. 800 TL fiyat istediler. Yapılmasın geri gelsin dedim. Telefonu elime aldım ekran camının her yeri çatlak. Üstüne bir de utanmadan ekran hasarlı diye yazmışlar. Servise verirken fotoğraf ve video kaydını almıştım. Tüketici Hakları Hakem Heyetine ve mahkemeye başvuracağım. Tam 8 kere telefon servise gitti.
Yorum Gönder