iPhone Se aldım telefonu aldıktan 2 ay sonra telefonun hoparlörü bozuldu. Hoparlöründen ses bozuk gelmeye başladı. Sonra telefonu KVK firması App teknik servisine götürdüm. Hoparlör patlak dediler yenisi ile değişimini yaptılar. Aradan 3 hafta sonra telefonun hoparlörü tekrardan aynısını yapmaya başladı. Bu sefer Akasya AVM deki Apple götürdüm. Şikayetimi bildirdim arızaya aldılar. 10 dakika sonra gelip hoparlörün vidası gevşedi dediler telefonu geri verdiler. 2 Hafta sonra arıza gene aynı şekil devam etti. Bir daha götürdüm telefonu bu sefer hoparlör değişimi yaptıklarını belirttiler ve telefonu verdiler. Fakat aradan 1 ay geçti ve sorun hala devam ediyor. Telefonun hoparlöründen ses gelmiyor. iPhone Se'de muhtemelen kronik bir arıza 3 kere götürmeme rağmen yapamadıklarına göre öyledir.
Yorum Gönder