Tarifemde mevcut 8 GB internet bittiğinde 7 TL/100 MB olarak bana sorulmaksızın internet kullandırılmaya devam ediliyor. Müşteri hizmetlerini arayıp limit aşımında tamamen kapansın emri vermek istediğimi söylediğimdeyse böyle bir sistem bulunmuyor denildi. Bu müşterinin cebinden zorla almaktır benim gözümde. Yakışmadı Türk Telekom.
Yorum Gönder