Düzgün yapılamayan iğne sonucu kalçamdaki şişlik ve ağrının artmasıyla tekrar gitmiş olduğum hastaneye tekrar benden ücret alıp ilaç yazılıp gönderildim. Olabileceğini reaksiyon gösterdiğini söylediler,daha öncelerde hiç böyle bir sıkıntı çekmemiştir . Ne yürüyebiliyorum ne de otura biliyorum, acil adı üstünde hiç ilgi yok. Yakın olduğu için gittim, Allah düşürmesin.
Yorum Gönder