30 TL'lik al 10 TL öde. Sepetime ekledikten sonra promosyon seç kısmına bastım fakat 30 TL'lik al 10 TL öde kampanyasını göremedim. Ben de kampanya eklemeden yolladım ki asıl olması gereken de bu zaten ben neden kampanya varken fazla para vermek isteyeyim? 30 TL'lik aldıysam madem kampanyalı olarak getireceksiniz seçmişim seçmemişim ne fark eder? 2 kere yaptık bir de 60 TL para ödedik sırf kampanyadan yararlanalım diye elde var sıfır. Ödediğimiz parayla kaldık.
Yorum Gönder