OYAK sitesi civarında yaşam süren tüm sokak köpeklerinden bu aralar fazla hırçın olmalarından dolayı şikayetçiyim. Sitede oturmama rağmen beni bile tanımayıp, havlayıp saldırma noktasına geliyor. Geçenlerde arabam ile tam Nidapark inşaatının önünde arabamın yolunu kesip resmen sardılar ve oradaki bankamatik makinelerinde işim vardı. Sayelerinde arabadan bile inemedim. Bu başı boş köpeklerin çocuklarımızın da oynadığı park etrafında dolaştığını düşünürsek, tedirgin edici olduğunu sizler de anlamış olursunuz. Benim de hayvan sevgim olmasına rağmen başlarda idare ediyordum ama gerçekten geceleri daha da azıyorlar. Sadece isteğim onların da güvende olabilecekleri ve aynı zamanda bakılabilecekleri barınaklara götürülmenin uygun olacağını düşünmekteyim. Konu ile ilgili desteğini beklemekteyim.
Yorum Gönder