THY aktarmalı Trabzon Elazığ bağlantılı gidiş dönüş bilet aldım. 14.05.2017 tarihinde uçağın Elazığ'a bir saat geç gelmesi üzerine 19:40'da kalkacak olan Trabzon uçağını kaçırıyorum. Havaalanında görevlilerle konuşunca (ki 5 kişi vardı) uçak 15-20 dakika rötar yapsa yetişiyoruz, bir sonraki uçağa kaldınız deniliyor, yer olmasa bilet iadesi yapıyoruz diyorlar. Bu iş bu kadar basit mi? Ben işim nedeniyle Trabzon'a yetişme gayretindeyim, onlar "kolayca iade ederiz bileti" diyorlar. Meydana gelen mağduriyetin hesabını kim verecek? Kendilerine ait sebeple ve bazen kendilerince önemli bir yolcuyu bir saat beklerken en az beş kişi için duyarsız davranmaları THY'ye olan güveni sarsmaktadır. Böyle devam ederse çöküş kaçınılmazdır.
Yorum Gönder