Türk Telekom firmasında ev telefonum (25 TL ), internet hattım (69 TL ) ve iki adette mobil hattım (30 TL +35 TL ) bulunuyor. Ayrıca sürekli cihaz kampanyalarından da yararlanıyorum. Bu firma ile her sene taahhütte sorun yaşamaktan sıkıldım. Bol ve hızlı 5 GB tarifem için yeni taahhüt vermeye çalışırken saçma fiyat politikası uygulamaları çok fazla can sıkıcı. Hattımın diğerinde bulunan (yaklaşık 15 senelik hat) Bol ve Hızlı 3 GB tarifesini 30 TL'den kullanırken, bir akrabamıza daha hattı 1 senelik olmasına rağmen aynı tarifeyi 17 TL'den yapmaları anlaşılmaz bir durum. Taahhütlerimin bitmesine az bir süre kaldı. Biter bitmez ev telefonunu kapattıracağım. İnternet ve mobil hatlarımı ise başka operatöre taşıyacağım. Her taahhüt bitiminde müşteriyi kaçırmamak için memnuniyet sağlanacağına, aksine ne kadar yüksek yazsak kardır gözüyle bakmak Türk Telekom'a yakışmıyor!
Yorum Gönder