Nakliye firmasından hiç memnun değilim. Anlaşılan fiyat üzerinden daha fazlasını istediler. Vermedim tabi ki! Bir de çalışanlar da ayrıca bahşiş istediler. Bu da ayrı bir olay. Sonra eşyalarımızı düzgün taşımadılar. Portmantomu kırdılar, çamaşır makinemi bozdular. Kırılacak yazan kolileri bile atıp bıraktılar.
Yorum Gönder