İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Devecioğlu Evden Eve Nakliyat Anlaşılanın Üzerinde Fiyat İstediler

Devecioğlu Evden Eve Nakliyat Anlaşılanın Üzerinde Fiyat İstediler

Nakliye firmasından hiç memnun değilim. Anlaşılan fiyat üzerinden daha fazlasını istediler. Vermedim tabi ki! Bir de çalışanlar da ayrıca bahşiş istediler. Bu da ayrı bir olay. Sonra eşyalarımızı düzgün taşımadılar. Portmantomu kırdılar, çamaşır makinemi bozdular. Kırılacak yazan kolileri bile atıp bıraktılar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget