İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Resmen Yolda Bırakıldık,  Hayatımda Böyle Bir Şey Görmedim.

Kamil Koç Resmen Yolda Bırakıldık,  Hayatımda Böyle Bir Şey Görmedim.

Ankara'dan Çorum'a gitmek için saat 18.50'de AŞTİ'ye gittim. İşim acil olduğu için de bilet alarak zaman kaybetmek yerine 19.00 araçlarından birine yetişirim umuduyla direk peronlara giderek otobüslere bakmaya başladım. Umut ettiğim gibi benim gözüme çarpan iki tane otobüs oldu. Önce Kamil Koç otobüsünde yer buldum, tabi otobüsün kalkmasına 1 dakika var, bana bilet almama gerek olamadığını söylediler ve hemen yola çıktık. Bir süre sonra muavin gelerek yanlışlık olduğunu, yolcularının olduğunu eşimle beni hemen arkalarından gelen diğer otobüse aktarma yapacaklarını, hiç beklemeyeceğimizi o otobüsten inip diğerine bineceğimizi söylediler. Benzinlikte indik, diğer otobüs gelmemiş. "5 dakikaya gelir" diyerek bindiğimiz otobüs gitti fakat bize yalan söylemişler haber verdikleri bizi alacak bir aracın olmadığını, 15dk sonra öğrendim ve biz acil gitmemiz gereken yere 4 saat geciktik. Yorum sizin otogardan al yolda bırak.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget