Yaklaşık 1 aydır eve internet bağlatmaya çalışıyoruz. Başvuru yaptığımda alt yapıda port ile ilgili problem var denildi. Türk Telekom Müdürlüğüne yönlendirildim. 10 Mayıs'ta müdürlüğe gittim. Kontrol ettiler ve "Bir problem yok altyapı gayet uygun. " dediler ve başvuru yaptık. Ertesi sabah kuruluma gelineceği mesaj ile bilgi verildi. Ancak 11 Mayıs günü "Teknik bir problem nedeniyle kurulum işlemi tamamlanamadı" şeklinde bir mesaj geldi. 12 Mayıs'ta 444 0 375 numarasından arandım. Çağrı merkezinden arayan bayan adresimi tekrar kontrol etti ve bir problem yok dedi. Yine başvuru yaptık ve hafta sonu kurulum olacağı söylendi. Ancak hafta sonu yine teknik problem mesajı! Sonuç olarak hem çağrı merkezi hem de müdürlükle defalarca görüşmeme ve bir sorun olmadığı söylenmesine rağmen eve internet bağlatamıyoruz. Sorun yok diyerek başvuru alıyorlar ancak çözüm yok. Acil olarak çözüm bekliyoruz.
Yorum Gönder