Apple Store'dan aldığım 2. Şarj cihazın da kablonun telefona bağlanan kısmından bozuldu. Özellikle her seferinde aynı yerden bozulması ilk olarak temassızlık ardından da şarj etmeme şeklinde olması durumunun bir tesadüf olduğunu düşünmüyorum. iPhone'nin telefonlarından vazgeçmeyen her defasında gidip yine iPhone alan biri olarak artık şarj cihazlarından bıktığımı belirtmek isterim.
Yorum Gönder