Alaçatı yazlığıma internet kurulması için randevu aldım. Bütün gün bekledim saat 5 te bile sıkıntı olmadığını gelineceğini söylediler. Daha sonra randevuya gelinmedi ayrıca istediğim güne randevu da vermediler. Mağduriyetimi söyleyince başvurumu iptal de ettiler. Bütün gün işimi gücümü bıraktım sırf internet bağlansın diye akşama kadar yazlıkta bekledim çok mağdur oldum. Bütün internet hizmetlerimi iptal edeceğim. Hizmet müşteri memnuniyeti sıfır.
Yorum Gönder