Arc Trend mağazasından (Merkezi Adana olan) almış olduğum t-shirt 1 haftada pazar tezgahında satılan 5 TL'lik tişörtlerden daha kötü çıktı. Ürünü götürdüm 40 gün oldu üründen haber yok. Her defasında oyalama taktikleri ayrıca bu mağazanın ne genel müdürü belli ne genel merkezi baktığınızda mağaza ama muhatap yok ortada. 1 tek numara var Adana'da açan ve ilgilenen yok. Poşet mağaza zinciri sanırım marka diye sattıkları çakma markalar durum onu gösteriyor. Bir defa girdim bin pişman oldum.
Yorum Gönder