Bu site ile ilgili şikayetlerin pek çoğunda çalışanlarla ilgili tavır sıkıntısı olduğunu gördüm. Yani bir tek ben değilim bu durumdan muzdarip. Bu nasıl bir saygısızca yaklaşımı aklım almıyor. Kesinlikle çağrı merkezi sipariş alanlar profesyonel değil. Sorunu çözmek yerine azarlıyorlar. Bir daha asla buradan alışveriş yapmam ve gerek birebir gerek sosyal medya hesaplarımdan bu siteden alışveriş yapılmaması için yapılan saygısızlıkları yazacağım. Şirket sahibi acilen personeli değiştirmeli.
Yorum Gönder