Wish' ten alışveriş yaptım. İlk başta ürünler gelmeye başladı. Son 5-6 ürün gelmedi. Sürekli takip ettim. Gelmedi diye onaylamalarımda hep 5 gün bekleyiniz notu geldi. Sonunda umudum kesilip para iademi isteyince; 30 gün içinde para iadesi isteyebilirdiniz, artık iademiz yok dediler. Sonuçta ne ürünü gönderiyorlar, ne de paramı. Otomatik mesaj gönderip iademiz yok diyorlar. Muhatap bile bulamıyorum.
Yorum Gönder