İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hattıma İade Edilen Fazla Ücret İadesi

Vodafone Hattıma İade Edilen Fazla Ücret İadesi

Cihaz taahhütlü hattımdan caydım ve faturalarını komple ödedim. Sonra benden fazla para alındığını söyleyerek 75.90 TL iade edildi dendi, fakat iadem kontörlü olan hattıma yapılmış. Sanki ben faturalarımı hattımdan ödemiş gibi. Halbuki iademin hattıma değil ödeme yaptığım hesabıma yapılması gerek diye düşündüm ve bunu dile getirdim. Vodafone üzerinde gerekli telefon ve sanal ortam üzerinde şikayetlerimi deklare ettim, fakat olumlu bir geri dönüş alamadım. Konunun çözümü ile ilgili tarafıma en kısa zamanda bilgilendirme yapılmasını rica ederim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget