İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İlk Faturam 95 TL'yerine 189 TL Geldi.

Vodafone İlk Faturam 95 TL'yerine 189 TL Geldi.

Ocak ayında Vodafone kontörlü tarifemi değiştirip faturalı esnaf tarifesine geçiş yaptım. İlk faturam 95 TL'yerine 189 TL geldi. Müşteri temsilcisini aradığımda bana mobil ödeme açıkmış ve bazı üyelikleriniz var dediler, böyle bir üyeliğimin olmadığını mobil ödememi ve tüm üyeliklerimi kapatmalarını söyledim ilgili faturamı ödedim ve sonra 2. faturam 149 TL. Geldi tekrar müşteri temsilcisi ile görüştüm bir sonraki aya sarkan üyelikleriniz olduğunu ifade ettiler ve o faturayı da ödedim ve 3. faturam geldi Nişan ayına ait 180,10 TL mobil ödememi kapattım dedim mesaj geldi kapandığına dair, nasıl böyle bir şey olur dediğimde, mobil ödemenizi tekrar açmışlar veya ilgili arkadaşlar kapatmamışlar dedi. Yeni bir sistem gelmiş kesin sonuç alacağız şeklinde oyalıyorlar. Bu durumdan mağdur oldum. Ödemiş olduğum fatura tutarlarımın tarafıma iadesini ve son fatura tutarımın düzeltilmesini talep ediyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget