Türk Telekom bize 4 gün üst üste randevu verip gelmedi. Ben böyle lakayıt bir çalışma sistemi görmedim şikayet için bugün son kez aradığımda bana sistemde bir hata oluşması sebebi ile teknik arkadaşlar gelememişler dendi fakat bu görüşmeden önce saat 17:10' da aradığımda ise bana böyle bir bilgi verilmedi aksine saat 18:00' a kadar gelecekleri söylendi. 4 günde günlük ortalama 5 saat bekletip de 4üncü günde de ''daha önceki şikayet taleplerinizi yeni randevu vererek kapatmışlar bugün de öyle yapalım denmesi de ayrı bir konu. Türk Telekom kadar yanıltıcıbir firma veya bu firmaya bağlı çalışan görmedim.
Yorum Gönder