Yaklaşık 45 gün önce Vodafone'dan 30 TL olarak gelmesi gereken faturam 95 TL olarak geldi. Vodafone müşteri hizmetlerini aradığım zaman araştırıp geri dönüş yapılacağı söylendi. Daha sonra tabi ki hiçbir bilgi verilmedi. Tekrar aradığım zaman haklı olduğum ve 65 TL iade olunacağı söylendi. Fakat gelen faturayı yatırmam gerektiği söylendi daha sonra da önümüzdeki aylardaki faturalardan bu miktarların düşüleceği bilgisi verildi. Bu ay ki faturamda herhangi bir düşüş yapılmadığı gibi bu faturayı da ödemem gerektiği söylendi. 45 gündür bana verilmeyen ücretim var bir de bu fatura ödemem gerekli.
Yorum Gönder