12/05/2017 tarihinde 21:29 saatinde internet üzerinden adıma kayıtlı olan hatta 25 TL yüklediğim halde hala yüklenmedi. Defalarca müşteri hizmetleri aradığım halde Bimcell genel müdürlüğüne işlem referans kodu ve onay kodunu belirttiğim halde 15.05.2017 tarihinde sabah 2 kez faks çektiğim halde 24 saat içinde faks kayda girip işleme alınır diye baştan savma iş yapılmakta ve defalarca dile getirdiğim halde üstüne üstelik faks işleme alınması için kayda girilmesi gerektiğini söylemekte o halde hala sürüncemede bırakılmakta. Suçum sadece Bimcell'e kayıt olmak mı? Kendi paramla kendi hattıma kontörüm gelmiyorsa ve aradan günler geçmesine rağmen resmen dalga geçilerek yok şu şekilde oluyor deniliyorsa kendi hatalarını kabul etmemek yerine üste resmen dalga geçiliyor...
Yorum Gönder