İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Boş Müşteri Hizmetleri.

Vodafone Boş Müşteri Hizmetleri.

Mevcutta; Vodafone Red M tarifesinde 70 TL fatura bedeli ile 6 GB internet 2000 dakika her yöne tarifesindeyim. Mart 2017 tarihinde 6 Nisan 2017 tarihinde müşteri hizmetlerinden arandım ve 6.04.2017 tarihinden itibaren +2 GB internet ve fatura bedelinin 52 TL olacağı teklifi sunuldu ve onayladım ancak bu tarihte tarife değişikliği yapılmadı. 20 Nisan 2017 tarihinde yurt dışına çıkmadan müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede talebim üzere "Red Pasaport" günlük "14,50 TL " karşılığı Türkiye'deki tüm kullanım haklarımı yurt dışında kullanabileceğim söylendi. Ardından; fatura kesim tarihinde bedelin 457 TL olduğunu öğrendim. Bu bedel içerisinde 100 TL küsür gibi internet aşımı olduğu, açıklanamayan bedeller vs. ile bu bedele çıktığını öğrendim.Mevcut faturam ve yurt dışı kullanım bedeli toplamı 197 TL gibi olması gerekirken ve tarife değişikliğimi yapmadıklarından mağdur oldum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget