Babam ile beraber Vodafone' a geçtik. Babam oyun oynarken ekranda devamlı çıkan reklamı kapatmak isterken yanlışlıkla açılması sonucu 400 TL fatura yansıttı. Benim iznim olmadan Vodafone böyle bir kuruma (!) nasıl izin verebilir!BTK ve Savcılığa şikayetimi yaptım ancak böyle bir şeye nasıl izin verilebilir anlamıyorum çünkü karşıdakilerin yanıltıcı olduğu çok açık. Bu birinci sorun! Daha sonra operatör değişikliği yaptım 2-3 ay kullandım tabii Vodafone. Değiştirdikten sonraki faturayı ödedim yeni fatura dönemi gelmeden hattı değiştirdim ve şu An Vodafone bana tarifesi 40 TL'lik faturayı ödedikten sonra 111 TL fatura yansıttı. Müşteri memnuniyeti sıfır. Bizi bu derece yanılttığın için teşekkürler Vodafone!
Yorum Gönder