Türk Telekom Verdiğimiz Paranın Karşılığını Alamıyoruz
Artık sürekli sıkıldım bu firmadan kaç defa arıza kaydı bırakmama rağmen arıza kaydı oluşturuyorlar ve 1 gün sonra yine sürekli internetim kesilmeye başlıyor. Verdiğimiz paranın hakkını alamıyoruz.
Yorum Gönder