Ankara Sincan'da ikamet ediyorum. Binamız 3.5 yıllık olmasına rağmen internet bağlatamıyoruz. Altyapısı için defalarca dilekçe verdik, defalarca müşteri hizmetlerini aradık ama hiçbirisi bize çözüm olmadı. Bu kadar zor olmamalı. Köylere kadar gitti internet, şehir merkezinde bir işlem yapılmıyor. İnsanı saf yurduna koymaktan vazgeçin artık.
Yorum Gönder