Süha Turizm ile Kayseri-Antalya arası yolculuk yaptığım sırada ben uyurken bunu fırsat bilen otobüs görevlileri yanıma erkek yolcu oturtmuşlar. Hiçbir şekilde iznim alınmadan yapılan bu olay çok büyük bir saygısızlık. Bu olayı müşteri hizmetlerine bildirdim ilgilenilmedi. Mail ile şikayetimi bildirdim babanızla konuştuk görüştük gibi saçma sapan laflar ettiler ki ben tek başıma yolculuk ediyordum. Güvensiz bir firma.
Yorum Gönder