Opel Chevrolet servisi haksız kazanç sağlayıcı şirket. Aracıma oluşan arızadan dolaylı servise bıraktım 2750 lira gibi bir masrafı var dediler. Bende bunu onaylayarak aracımın sağlam bir şekilde hayalini kurarken 8500 TL tekrar masraf olacak söylediler, bende bunu kabul etmedim. Bu durumda anlayıştan uzak tavırlarda bulundular. 2850 liralık bir fatura çıkardılar ödemek zorunda kaldım, araba da bozuk. Aynı sorun devam ediyor mağdurum.
Yorum Gönder