Ben yaklaşık 3 ay önce www.anaari.gen.tr adlı internet sitesinden yani Avrasya Bal Arıcılık firmasından 10 adet Karniyol paket arı siparişi verdim. Mart sonu nisan başı gibi teslim edeceğiz ve arılar mükemmeldi denildi. Biz de bir bakalım diyerek sipariş ettik. 1.Arılarımız bize taahhüt ettikleri teslim tarihinden tam 45 gün sonra teslim edildi. 2.Ana arıların boyalı değildi. 3.Arılar Karniyol değil Kafkas arı ırkı çıktı. 4.Arılar 5 çerçeve değil 3 çerçeve çıktı. Ben şikayetimi ilgili firmaya mesaj atarak ilettim. Zaten telefonlarımıza çıkmıyorlar. Evet bu sene kazanmış olabilir ama seneye bakalım sizden kim arı alacak?
Yorum Gönder