08.05.2017 tarihinde Mersa Otomotiv' den aldığın Citroen Berlingo markalı araç aldım Samsun'dan, aramıştım yetkili olarak İ.S kişiyle irtibata geçtim bana "abi araç servisten çok güzel temiz masrafsız" dedi, ona arabadan pek anlamadığımı söyledim "abi bana güven" dedi bende servis diye güvendim. Samsun' a döndüm ve servise getirdim aracın kumanda sistemi çalışmıyor ve ön takımları yapılması gerekiyor hasar kaydı 12.bin dedi kayıt 14 bin Mersa Otomotiv güçlü firma dediler ama çalışanı İ.S üç kuruşluk komisyon için insanları böyle kandırmasına ne gerek var. Bununla ilgili olarak bütün mercilere başvuracağım.
Yorum Gönder