Marmara Grup Gayrimenkul'den Nisan ayı içerisinde bir eve baktım. Daireyi beğendim almaya karar verdim. Ama bana satış sözleşmesi yaparken sözleşmeye farklı bir daire bilgilerini yazmışlar. Ben bölgeyi tam bilmediğim için adresi doğru sanıp imza attım. Üzerimde de nakit olmadığı için ve bankadan çekebileceğimi söylememe rağmen bana fark eden bir şey yok, senet yapalım parayı getirdiğinizde senedi alırsınız dediler. Bende sıkıntı olmayacağını düşünerek 5000 liralık senedi imzaladım. Daha sonra firmaya kalan işlemler için gittiğimde bana satış sözleşmesinde farklı bir evi sattıklarını anladım ve vazgeçtiğimi söyledim. Ancak firma senedi ödemem gerektiğini söyledi. Bende ödemeye itiraz ettim. Firma senedi avukata verdiklerini söyledi. Bende hukuki sürece savcılığa giderek başlattım. Yaşadığım sıkıntıdan sonra firma yetkililerinden cevap alamadım.
Yorum Gönder