Lokman Hekim Hastanesi Kadın Doğumda 2 Saattir Doktor Yok. 2 saattir kadın doğumda bekliyoruz ve hâlâ doktor gelebilmiş değil. Sebep olarak mesai değişimini söylüyorlar. Doktorsuz kalınmaması gereken bir poliklinikte 2 saattir doktor yok. Tiny 16:27:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email
Yorum Gönder