İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Net Bana Verdikleri Modem Arızalı Çıktı

D-Smart Net Bana Verdikleri Modem Arızalı Çıktı

D-Smart Net yeni abonesiyim, bana verdikleri modem arızalı çıktı. Müşteri temsilcileri "ücretsiz bir şekilde bayilerimizden değişim sağlayabilirsiniz" dedi. Fakat 1 haftadır geziyorum, İstanbul Avrupa yakasında hiçbir bayisinde modem yok. Soruyorum ne zaman gelecek diye belli değil diyorlar, hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar, imzayı attırıyorlar, ortadan kayboluyorlar. Defalarca şikayet mail attım, telefonla aradım, kimse ilgilenmiyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget