Karayolları Genel Müdürlüğü'ne, Avrasya Tüneli açıldığında eğitim için ilk kez tünelden geçiş yaptım ve HGS kartım uyarı vermedi (ekranda herhangi yazı belirmedi). Sonraki 2 gün içinde eğitimim devam ettiğimden tüneli kullanmak durumunda kaldım ve HGS ile alakalı tünelde herhangi uyarı vs. çıkmadı. Aradan zaman geçtikten sonra (cezai işlem süreci başlayınca) telefonumuza gelen bir mesaj ile şok olduk. Bir vatandaş olarak yapmış olduğunuz hizmetin karşılığının haksızca böyle bir bedel olmadığını düşünüyorum. Görüyorum ki çok vatandaş mağdur olmuş, umarım yanlışlığınızı en kısa zamanda düzeltirsiniz, geri bildiriminizi acilen beklemekteyim. Yaptığınız yanlışlığın derhal düzeltilmesini, gerekli özür ve hatalı sisteminizi düzeltmenizi dilerim. Bu şikayetimle tarafıma kesilen borca itiraz ediyorum. Araştırılmak üzere plakam 34***405.
Yorum Gönder