iPhone 6 cihazımı birçok sorun sebebiyle ama özellikle belirterek ekran esnekliği ve internet ağı bulmaması sebebiyle garantiye verdim. 1 hafta sonra telefonum geldi ama yalnızca ekran değişimi yapılıp diğer bütün sorunlarım devam etmekteydi. Apple Destek ile 5 konuşma ardından iCloud'dan geri yükleme yapmam sebebiyle sorunun devam ettiğini belirttiler. Tekrar iPoint'e gittim, destek ekibiyle yaptığım konuşmayı anlattım ve telefonumu bıraktım. Aynı gün içinde almaya gittim ve oradayken baktığımda sorunun devam ettiğini söyledim. Telefonumu tekrar garantiye aldılar ki başta iki defa üstüne basa basa belirttiğim problem için 3. servise gidişi telefonumun. Bu süreçte fazlasıyla mağdur oldum.
Yorum Gönder