İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

E-tarim.com.tr Hala Gelen Giden Yok

E-tarim.com.tr Hala Gelen Giden Yok

Ayın 1'inde Karniyol arı satın aldım, almadan önce de aradım, ellerinde olduğunu hemen göndereceklerini söylediler. Bugün ayın 11 'i hala gelen giden yok. Bir de telefonda saçma sapan cevaplar veriyorlar. Sonra ara. Beklesene. Acelen ne?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget