Ayın 1'inde Karniyol arı satın aldım, almadan önce de aradım, ellerinde olduğunu hemen göndereceklerini söylediler. Bugün ayın 11 'i hala gelen giden yok. Bir de telefonda saçma sapan cevaplar veriyorlar. Sonra ara. Beklesene. Acelen ne?
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder