2014 yılında Amasya merkez İlk İletişim Vodafone bayisinden internet paketli Samsung 10.1 tablet aldım. 2 yıllık garanti süresi boyunca ekran arıza nedeniyle sürekli servise giden cihaz garanti süresini arızalarla doldurduktan sonra bu kez de bataryanın ömrü bitti diye biz gönüllü olarak servise yolladık, 320 TL gibi bir rakam çıkarınca geri gönderin dedim. Batarya arızası için giden cihaz ekranda bozulup geri gönderildi. Defalarca kez Apple şirketinin misyon ve vizyonunun müşteri memnuniyeti odaklı olduğunu hatırlatarak cihazımın yenisi ile değiştirilmesini istedim ama maalesef boş bir hayal kırıklığı ile karşı karşıya kaldım. Bir asker olarak zor şartlarda kazanıp da paramın göz göre göre heba edilmesi bir daha Samsung markasına kesinlikle yanaşmayacağımı tecrübe ettirdi Samsung şirketi yetkilileri umarım dikkate alırlar.
Yorum Gönder