İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Happy Center Kırmızı Etleri Bozuk.

Happy Center Kırmızı Etleri Bozuk.

Happy Center sattığı kırmızı etlerin tamamı bozuk 2.5 kg et aldım aksamdan sabaha kadar dolapta olmasına rağmen bozulmuş kokusu dolaba kadar sinmiş. İlk defa kasap dışında buradan et aldım ve ilk alışımda fiyasko.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget