Happy Center sattığı kırmızı etlerin tamamı bozuk 2.5 kg et aldım aksamdan sabaha kadar dolapta olmasına rağmen bozulmuş kokusu dolaba kadar sinmiş. İlk defa kasap dışında buradan et aldım ve ilk alışımda fiyasko.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder