Armağan Carrefour Maltepe Park ta ki şubesinden ablam oğluma 4.6 yaş örümcek adam kostümü almış. 1 hafta sonra değişim için geldik ne değişim yapıyorlar ne para iadesi var. Üstelik A**** isminde mağaza müdürü olduğunu söyleyen arkadaş bizi neredeyse dövecekti. Benim bildiğim her ürünün bir değişim süresi vardır. Bize 1 gün içinde değişmeliydiniz diyorlar. 110 TL çöpe gitti gibi şimdilik. Ama haklarımı Tüketici Mahkemesinde de arayacağım. Bu tavır anlayış nasıl oluyor anlamdım. Bize müşteri gibi değil resmen düşman gibi davrandı A***** bey! Ben senede en az 2000 TL'lik alışveriş yapıyorum oradan yeğenlerime arkadaşlarımın çocuklarına kendi çocuğuma layık olduğumuz muamele bu mu?
Yorum Gönder