Antares Ekol şubesine Anneler Günü için 14.05.2017 tarihinde hediye almak için gittim ,satış danışmanlarının tavrı çok laubali ve gündelik ağızdı,annem için iki parça ürün beğendim ve 250 TL'lik kampanyaya katılmak istediğimi söyledim. Zorla ürün satmaya çalışan satış danışmanları sırf bir ürün daha satmak için kampanyaya dahil değil bu ürün dediler başka 100 TL'lik ürün getirdiler bunu da alın diye arkadan başka bir satış danışmanı başka bir şey getirdi, bunu da alın diye hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm daha sonra eşimin sinirlenmesi üzerine nasıl dahil değil sezon ürünü bunlar dedikten sonra kabul edip kampanyaya dahil ettiler ürünlerimi. Yapılan bu davranışlar ve sezon ürününe kampanyaya dahil değil yalanı çok yanlıştı, bir daha Ekol 'den alışveriş yapmayacağım. Antares Ekol Umarım biraz çeki düzen verir kendisine!
Yorum Gönder