Öncelikle böyle bir firma ile sorun yaşamam çok ilginç. Gerçekten almış olduğum botun yanlarından açıldı ve deride çatlamalar oldu ve çok sık giymeme rağmen bunlar oluştu. İncelemeye verdiğimde ürünün garantisi dolduğu iletiliyor bana bot sonuçta kışın giyilir ve kaç kez giyilebilir ki konuyla ilgili olarak iadesinin yapılmasını rica ediyorum, aksi takdirde Tüketici Mahkemesine başvuracağımı bildirmek isterim.
Yorum Gönder