D-Smart firması tarafından tarafından yaptırdığımız İnternet + TV yayını aboneliğini D-Smart firmasının internet hattımızı bir türlü aktif hale getirememesi nedeniyle iptal ettirdik. Bununla ilgili olarak da firmanın 2 ayda defalarca aramamıza ve her aradığımızda farklı bir müşteri temsilcisine derdimizi anlatmamıza, internetimizi aktif hale getiremeyip sürekli topu T** T***'a atması ve taahhüdünü esas olarak firmanın yerine getirememesine rağmen Eylül ayında cayma bedeli ödedik. Kaldı ki ertesi gün başka bir firma ile internet ve TV üyeliği yaptırdım ve internetim direkt olarak aktif hale getirildi. Bunun üzerine D-Smart Ocak 2017 tarihinde yansıttığı bir fatura için icra takibi başlattığına dair mesaj atıyor. Yine müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüştüğümüzde herhangi bir borcumuz olmadığını söylüyor. Konuyla ilgili biz de abone olarak gereken hukuki süreci başlatacağız.
Yorum Gönder