Web sitesi üzerinden yaptığım alışverişte 40 TL üzeri kargo bedava olduğu yazmasına rağmen 85 TL üzeri siparişime kargo ücreti eklendi. Bunun üzerine online hat üzerinden ve müşteri hizmetleri üzerinden ulaşmaya çalışmak istediğimde hiçbir yanıt ve ilgi göremedim. 5 TL ile ben bir şey kaybetmeyeceğim ama bir daha asla sipariş etmeyeceğim çevremde ilgisizliklerini aktaracağım.
Yorum Gönder